Saturday 6 November 2010

Yeah!

Heeeeeeeeei bloggen!
Senga i den nye leiligheten er ikke akkurat komfortabel, men bortsett fra det, er alt annet helt flott!
Sitter i stua mi og venter på at dusjen skal bli ledig. Fant ut at jeg skulle laste ned death note og dr who mens jeg venta.
Har shoppa litt i dag. Moten i Sydney er så farlig lik Japan at det er til å bli blakk av. FOR mye panda, hello kitty og jordbær. Jeg har vært ganske flink til nå, men i dag var en shoppedag. Ouch..
Det går fint, fortsatt litt over 500$ på konto.
Hadde en rolig kveld i går, var i bondi, for jeg skulle egentlig gå coastal walk (utstilling av statuer laget av div kunstnere langs kysten). Tar ca 4 timer å gå strekninga, men det begynte å regne, så får ta det i morgen.
Seinere i dag skal jeg se Australia vs New Zealand. Kommer sikkert til å bli vilt!
Skal se om jeg får lagt ut noen nye bilder på face i løpet av noen dager også.
Savner dere litt der hjemme, men vil dere skal vite at jeg har det veldig bra! =)

No comments:

Post a Comment