Wednesday 3 November 2010

Wow

Her i Sydney er (nesten) alt perfekt!
Flytta inn i leiligheten min i går, og har brukt dagen i dag på å organisere alt mulig! Er endelig kommet i orden nå, and it feels good! De jeg bor med virker som herlige folk, og jeg gleder meg til å bo med dem! De er stille, ryddige, og leiligheten er generelt rein. Deler en ganske stor leilighet med 3 andre jenter og 4 gutter. Gutta har eget rom og bad! (sweet)
Det eneste som er litt teit er at stort sett alle jeg bor med, er i Sydney for å studere engelsk, så kommunikasjonen er litt så som så enda, men det blir nok bedre når vi blir vant til hverandre! :)
Endel nye ting å bli vant med, som for eksempel at man må ta med dopapir selv, og ta med deg ut av badet når du er ferdig. Man trenger også en slags swab-key for å komme inn, noe jeg ikke har, så jeg er avhengig av at det er folk hjemme for å komme inn. Men det går nok fint. :P
Fått meg endel venner her nede også! Herlige mennesker! :)
Spiller biljard ca annenhver dag her nede. Begynt å bli ganske god XD
Så.. Hva annet skjer for tiden?
Jo! Jeg prøver febrilsk (men til nå uten hell) å bestille billetter til Gorillazkonserten som skal være i Sydney 16 dec. Det hadde vært så sinnsykt kult det! :D
Men jeg må løpe.. Vi snakkes bloggen! <33333

No comments:

Post a Comment