Wednesday 27 October 2010

Kort, ufullstendig oppsumering

Jeg burde jo ha skrevet masse masse for lenge siden!
Det blir vanskelig å få med alt som har skjedd, men jeg skal allikevel prøve!
Jeg fikk meg jobb på fabrikk. Dekorterte juletrær. Ble sjuk, og fikk beskjed om at det var likeså greit at jeg ikke kom tilbake.. Herlig. Som om jeg syntes det er kjempegøy å være sjuk.. Ikkeno å gjøre med. Stay positive! Kan begynne å se etter jobb på en kafé, som jeg i utgangspunktet hadde lyst til! :)
Har bada i Bondi beach. Gjorde det på tirsdag! Vannet var (bare) 21 grader da, så det er fortsatt litt kaldt. Ble litt solbrent på skuldrene den dagen, men det er blitt brunt nå. Uff. Skulle gjerne skrevet lange og flotte blogginnlegg, men jeg har rett og slett ikke tid eller mulighet.
Har fått meg endel nye venner også! :) Det er utrolig lett å komme i kontakt med folk her! Prøver å utfordre meg selv daglig, ved å si hei til en fremmed. Funker ganske bra foreløpig. :)
Nei, jeg må bare si at jeg koser meg masse, selvom jeg er fylt av en litt merkelig ensomhet. Savner en nær venn. Er omringet av snille, hyggelige folk hele døgnet om jeg vil, men fortsatt ingen som jeg kjenner nært. Ennå.
Blir nok bedre når jeg flytter inn i leiligheten og kan komme hjem til de samme menneskene hver dag! :)

2 comments:

  1. Så fin blogg Marianne!:-) Virker som om du koser deg masse og rett å slett lever livet! Herlig:D Klem Lwam

    ReplyDelete
  2. Takk for det! Jeg koser meg masse vettu1 :)

    ReplyDelete