Monday 4 October 2010

Shitshitshit..

Snart drar jeg. Gikk plutselig opp for meg på familieselskap i går.
Veit ikke helt om jeg skal le eller grine, så jeg gjør det litt om hverandre.
Skulle gjerne hatt én uke til i oslo, men nå drar jeg altså.
Nå er jeg kvalm og tenker alt alt går dritt, får ingen jobber eller venner.
Nei, det blir for dumt! Det blir nok en opplevelse jeg skal ta med meg videre resten av livet!
Det blir forfriskende å reise fra de samme vante rutinene jeg har.
I dag spiser jeg havregrøt til frokost, forhåpentligvis siste gang på lenge.
I natt sov jeg med Jack, kanskje for siste gang.
Og i morgen er jeg i Australia for første gang!
Sweet!

2 comments:

  1. God tur! Skjell ut ein australiar for dritt-pilsen deira for meg, vil du?

    ReplyDelete
  2. Haha, veit ikke helt om det er det første jeg skal gjøre, men vi får se ;)

    ReplyDelete